Yritys

Digitaalisten kohtaamispisteiden hallintaa ja tiedolla johtamista

 Intona brändeihin, suunnitteluun sekä digitaalisen asiakaspolun jatkuvaan parantamiseen!

Point Box® on elokuussa 2014 perustettu palvelu- ja matkailumarkkinointiin erikoistunut täyden palvelun strateginen markkinointitoimisto. Se on syntynyt intohimosta markkinointiin sekä matkailuun, ja haaveesta oman talentin valjastamisesta suomalaisten palvelu- ja matkailuyrittäjien käyttöön. Halu auttaa ja antaa pikkuinen potku eteenpäin on ihana syy palata aamuisin sorvin äärelle. Kumppanina.

 Palvelut >>

Referenssejä >>

 


Anni Järvenpää

Markkinointisuunnittelija, strategisti, toimitusjohtaja

M.Sc In International Hotel and Tourism Leadership

Business Finlandin Innovaatio-asiantuntija

Marketing Concierge

anni.jarvenpaa(at)pointbox.fi

Digitaaliset kohtaamispisteet ja kanavahallinta ovat Annin erikoisalaa – kaikki kivet käännetään ja sisäiset prosessit rakennetaan siten, että asiakas ei tipu matkalla kyydistä!

Markkinointisuunnittelua Anni on tehnyt aikaisemmin Restel Hotel Groupin ja Viking Linen palveluksessa huolehtimalla mm. Cumuluksen, Rantasipin, Holiday Innin, Hotel Bonus Clubin sekä Punaisen laivaston brändien mainonnasta sekä digitaalisesta asiakaspolusta. Hän on myös suorittanut matkailualan maisteritutkinnon arvostetussa Stavangerin yliopistossa Norjassa. Tämä sosiaalitieteiden laitoksen alainen tutkinto syvensi jo entuudestaan työkokemuksen kautta saatua tietoa matkailijan käyttäytymisestä sekä alan markkinoinnin tärkeimmistä vaikutuksista asiakkaan ja palvelutarjoajan välillä. Anni on asunut työn tai opiskelun vuoksi Venäjällä, Australiassa, Vietnamissa sekä Norjassa. Hotellialalla hän on työskennellyt aamiaisemäntänä, vastaanottovirkailijana, conciergenä, myyntipalvelussa, revenue managementissä sekä yritysmyynnissä ja markkinoinnissa. Anni on myös toiminut majoitusliiketoiminnan sekä digitaalisen markkinoinnin tuntiopena Haaga-Helian restonomicampuksella.

”Markkinointi on pitkä ja jatkuva prosessi, joka vaatii onnistuakseen johdonmukaisuutta ja suunnitelmallisuutta. Kaikki vaikuttavat kaikkeen. Älä unohda myöskään ketteryyttä ja ajan hermolla pysymistä – kuitenkaan sortumatta suunnittelemattomaan hätäilyyn ja kannattamattoman liiketoiminnan luomiseen. Toimivalla ja tehokkaalla markkinoinnilla saadaan sekä nopeita tuloksia että pitkäikäisempää bränditunnettuutta. Top of mind on edelleen kova sana, ja sen saavuttamiseen tarvitaan pitkäjänteistä ja laajakatseista työskentelyä. Minulle markkinointi on kokonaisvaltaisuudessaan työ ja harrastus, parhaimmat ideat syntyvät asiakkaan faktoihin tutustumisen jälkeen lauantaisella lenkkipolulla. Inspiraatioita antavat myös matkustelu sekä kesäinen höyrylaivailu upealla sinisellä Saimaalla.”