Kumppanisi strategisessa palvelu- ja matkailumarkkinoinnissa
Käytettävyyden asiantuntija-arviointi

Käytettävyyden asiantuntija-arviointi

Saavuta kustannussäästöjä ja kilpailuetua kartoittamalla digitaalisen palvelusi käytettävyyttä

 

Miksi

Ongelmat voidaan havaita aikaisessa vaiheessa

Yksi arvioija voi löytää jopa 60 % käytettävyysongelmista

Käytettävyyteen panostamisella voidaan saavuttaa huomattavia kustannussäästöjä sekä kilpailuetua esim. tuotteen käytön oppimisen nopeutuessa (helppo ostaminen /tilaaminen) ja virheiden sekä teknisen tuen tarpeen vähentyessä (Nielsen J., Usability Engineering)

 

Sisältää

Testin suunnittelu

Testin suorittaminen

Analysointi Nielsenin viisiportaisen käytettävyysongelman luokitteluasteikon mukaisesti

Raportti, jossa esitetään tutkimustulokset ja toimenpide-ehdotukset kuvallista mallinnusta käyttäen

 

 Osa-alueet

Toimintojen vastaavuus

Ryhmittely

Liikkuminen

Tuotteen vastaavuus käyttäjän tottumuksiin

Graafinen suunnittelu ja väritys

Nimeäminen ja symbolit

(Hyysalo S., Käyttäjätieto ja käyttäjätutkimuksen menetelmät)

 

Digitaalisten kohtaamispisteiden hallintaa ja tiedolla johtamista

Point Box®:in Anni Järvenpää on suunnitellut, rakentanut sekä hoivannut tiedolla johdettuja digitaalisia asiakaspolkuja järjestelmineen vuodesta 2006.  Lue lisää >>

 

Lue lisää muista Point Box®:in palveluista  >> 

 

 

 


 

 

 

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä: