Saavuta kustannussäästöjä ja kilpailuetua kartoittamalla digitaalisen palvelusi käytettävyyttä
Miksi
Ongelmat voidaan havaita aikaisessa vaiheessa
Yksi arvioija voi löytää jopa 60 % käytettävyysongelmista
Käytettävyyteen panostamisella voidaan saavuttaa huomattavia kustannussäästöjä sekä kilpailuetua esim. tuotteen käytön oppimisen nopeutuessa (helppo ostaminen /tilaaminen) ja virheiden sekä teknisen tuen tarpeen vähentyessä (Nielsen J., Usability Engineering)
Sisältää
Testin suunnittelu
Testin suorittaminen
Analysointi Nielsenin viisiportaisen käytettävyysongelman luokitteluasteikon mukaisesti
Raportti, jossa esitetään tutkimustulokset ja toimenpide-ehdotukset kuvallista mallinnusta käyttäen
Osa-alueet
Toimintojen vastaavuus
Ryhmittely
Liikkuminen
Tuotteen vastaavuus käyttäjän tottumuksiin
Graafinen suunnittelu ja väritys
Nimeäminen ja symbolit
(Hyysalo S., Käyttäjätieto ja käyttäjätutkimuksen menetelmät)
Digitaalisten kohtaamispisteiden hallintaa ja tiedolla johtamista
Point Box®:in Anni Järvenpää on suunnitellut, rakentanut sekä hoivannut tiedolla johdettuja digitaalisia asiakaspolkuja järjestelmineen vuodesta 2006. Lue lisää >>
Lue lisää muista Point Box®:in palveluista >>
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä: